بیش از ۸۵ نفر بازمانده از تحصیل در بشاگرد جذب تحصیل شده اند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 232
نویسنده : فــردیـن احـمدی
فرماندار شهرستان بشاگرد از جذب بازمانده ها از ادامه تحصیل در این شهرستان برای مبارزه با بیسوادی وکم سوادی خبر داد.

1731639

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از خبرنگار مهر، فلکناز دهقانی عصر دوشنبه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش وجود کم سوادی را در این منطقه مشکلی برای شهرستان دانست و گفت: مشکل بیسوادی وکم سوادی نه تنها در بشاگرد بلکه در همه نقاط کشورباید برطرف گردد.

وی وجود پتانسیل های مناسب در مدارس  بشاگرد را برای آینده این شهرستان یک  موفقیت دانست وافزود:برای تقویت این شهرستان باید سطح تحصیلات را در بین مردم بالا برد تا بتوان در آینده از نیروهای بومی در اشتغال زایی بهره مند شد.

دهقانی با بیان اینکه در بشاگرد به دنبال ریشه کنی بی سوادی وکم سوادی هستیم اظهار داشت :در سه ماهه اخیر بیش از ۸۵ نفر از بازمانده ها از تحصیل شناسایی وجذب مدارس برای ادامه تحصیل شدند.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان تصریح کرد:آموزش وپرورش یکی از نهادهای تاثیر گذاردر تصمیم گیری های مهم  در حوزه تعلیم وتربیت در هر منطقه است.

دهقانی در بخش دیگراز سخنان خود از روند هوشمند سازی کلاسهای درس در بشاگرد خبر داد وگفت: ۶۰در صد از کلاسهای پایه ششم ابتدایی در مدارس شهرستان هوشمند سازی شده که با بهره گیری از این تکنولوژی در شهرستان شاهد رشد وارتقاء کیفیت در مدارس شهرستان خواهیم شد.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار فرهنگی هنری , ,
:: برچسب‌ها: جذب بازمانده ها از ادامه تحصیل؛ نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 843
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 5746
بازدید کل : 130879
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com